Plán updatů na 1.16

Plán updatů na verzi 1.16 a pár změn, které přináší.

Plán updatů na 1.16

V tomto tématu si představíme náš plán updatů serveru na verzi 1.16. Jak, kdy a jaké změny na serverech proběhnou.

Základní informace

Důležité je zmínit, že by neměly nastat žádné velké změny na serveru kromě přidání nových bloků, itemů a možností barev.

Updaty se mohou avšak potenciálně odložit o 1-2 dny, pokud by se našla chyba třeba den před uvedením/updatem. Avšak je to nepravděpodobné.

Vanilla

Update Vanilly na verzi 1.16 proběhne v noci dne z dne 20. na 21.

  • Při tomto updatu proběhne kompletní reset Lands. Důvodem je nekompatibilita staré verze, která je na serveru. Všichni hráči si tedy budou muset znovu vytvořit svoje Lands znova.
  • Také proběhne kompletní smazání Nether světa kvůli nové generaci. Doporučujeme si tedy vše dostatečně v předstihu přesunout.

Skyblock

Update Skyblocku na verzi 1.16 proběhne v noci z dne 22. na 23.

  • Při tomto updatu by neměly být na serveru žádné významné změny.

Creative

Update Creativu na verzi 1.16 proběhne v noci z dne 25. na 26.

  • Při tomto updatu by neměly být na serveru žádné významné změny.
  • Upozorňujeme, že předem na 1-2 dny vypneme kompletně WorldEdit.

Survival

Update Survivalu na verzi 1.16 proběhne v noci z dne 25. na 26.

  • Při tomto updatu by neměly být na serveru žádné významné změny.
  • Také proběhne kompletní smazání Nether světa kvůli nové generaci. Doporučujeme si tedy vše dostatečně v předstihu přesunout.
  • V Netheru budou také zakázány kompletně Residence.

SkyCloud

Update SkyCloudu na verzi 1.16 proběhne v noci z dne 27. na 28.

  • Při tomto updatu by neměly být na serveru žádné významné změny.

S updatem serverů na verzi 1.16 se nijak neruší podpora připojení nižších verzí, avšak doporučujeme používat nadále verzi 1.15 nejlépe tedy pak 1.16.

S updatem serverů na novější verzi také proběhne pár změn v nastavení serveru:

  • Budou přidány po roce zpět reakce v chatu -> napojeny na statistiky!
  • Bude zrušen limit Redstonu na chunk a bude limitován pouze Observer Block.
  • Naopak bude přidán limit Spawnerů na chunk, jelikož spawnery se pomalu ale jistě vrací zpět.
  • Budou upraveny barvy všech rolí, díky možnosti MC používat od verze 1.16 RGB barvy.